wtorek, 29 lipca 2014

Nowe Soplicowe!

Jakiś już całkiem długi czas temu pisałam o nalewkach Soplica [klik]. Napisałam tam, że moją absolutnie ulubioną nalewką z tej rodziny jest pigwowa. Otóż, moja pigwa ma od niedawna dość silną konkurencję! Antek Soplica wzbogacił swoją ofertę o dwie nowe nalewki: czarną porzeczkę i śliwkę!


Jako pierwszej spróbowałam czarnej porzeczki (przypadek spowodowany dostępnością w PoloMarkecie). Jest całkiem smaczna, ale nie przebija ani wiśni, ani maliny i orzecha, tym bardziej nie przebija ulubionej pigwy. Jest dość cierpka, ale jednocześnie słodka. Spróbowałam jej tylko raz, ale z pewnością do niej wrócę, aby poeksperymentować z porzeczką, na przykład w drinkach.


Kolejnym zakupem Soplicy była już oczekiwana przeze mnie śliwka. I to było absolutne olśnienie. Śliwka jest po prostu wspaniała. Idealna, nie za słodka, nie za kwaśna, nie za rzadka - jest w sam raz. Chwilowo zdetronizowała nalewkę pigwową i za każdym razem, gdy stoję przed wyborem alkoholu na imprezę podświadomie poszukuję śliwki... Wszystkim moim znajomym śliwka smakuje najbardziej, ja myślę, że jest ona idealnym uzupełnieniem dla pigwy, która troszkę się już może niektórym znudziła, dzięki temu możemy teraz dywersyfikować zaopatrzenie i delektować się wspaniałym smakiem nalewki śliwkowej. Zarówno porzeczka jak i śliwka prezentują voltaż 32% i podobnie jak ich starsi bracia i siostry kosztuje od 22 zł (Makro, PoloMarket) do 25-26 zł (Real). Znajdziemy je też na toruńskiej starówce, np. w Sarze lub Staromiejskich za ok. 28-30 zł. Zachęcam Was do degustacji! Mam nadzieję, że to nie koniec soplicowych nowości i Antek Soplica niedługo znów zaskoczy nas czymś pysznym!

Zdjęcia pochodzą z profilu Soplicy na Facebooku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz